Woensdagmiddag 27 januari vond bij NotuBiz digitaal de eerste co-creatiesessie van het jaar plaats. Een sessie die geheel in het teken stond van de toekomst. Samen met klanten werd er namelijk gebrainstormd over het raadsinformatiesysteem van de toekomst. Welke functionaliteiten zijn er aanwezig, wat voor informatie bevat dit systeem, hoe wordt deze informatie gepresenteerd en aan wie? De middag leverde interessante discussies op en mooie inzichten en handvatten voor het (door)ontwikkeltraject van onze software.
Voor de sessie waren diverse klanten uitgenodigd om het co-creatietraject af te trappen met een eerste algemene sessie. Maar liefst 27 gemeenten hadden zich aangemeld om mee te denken tijdens de co-creatiesessie. Gedurende de middag werd er dan ook in drie verschillende groepen over diverse thema’s gediscussieerd. Door klanten onderling, maar ook met onze experts die vanuit hun kennis en ervaring de sessie goed konden leiden. Zo ontstonden er interactieve sessies, waarin klanten op een constructieve manier met elkaar in gesprek konden gaan over wensen en ideeën.
NotuBiz ziet co-creatie met klanten als basis voor een succesvol en duurzaam raadsinformatiesysteem. We gebruiken de input van klanten dan ook als een belangrijke en grote inspiratiebron voor de toekomst. Deze co-creatiesessie over de toekomst van ons ‘Politiek Portaal’ is slechts een eerste stap in een volledig co-creatietraject. Het succes van een eerste sessie is in veel gevallen echter wel een voorbode voor de rest van het traject. We zijn dan ook erg blij dat de sessie van 27 januari, in onze ogen, een groot succes was. We hebben niet alleen onze eigen visie alvast met klanten kunnen delen, maar kregen ook interessante en waardevolle input terug om het ontwikkeltraject mee vorm te geven. Uiteraard sámen met klanten.
Wij willen alle aanwezige klanten bedanken voor hun input. Mede dankzij hun openheid en eerlijkheid was het een zeer waardevolle sessie waar wij positief op terugkijken. Aan onze medewerkers nu de schone taak om alle wensen en ideeën te ordenen en aan de slag te gaan met het ontwikkeltraject. Ook hierin betrekken wij uiteraard onze klanten om optimaal aan te sluiten bij alle werkprocessen. Wij hopen dan ook op een goede samenwerking gedurende 2021 en verder!
Om meer inzicht te bieden in de redenen achter deze co-creatiesessie(s) en de visie op het Politiek Portaal van de toekomst hebben wij onze Algemeen Directeur, Product Manager en Product Marketeer enkele vragen gesteld. De antwoorden op deze vragen kunt u binnenkort op de website lezen. Houd onze website of LinkedIn in de gaten!
Bent u klant bij NotuBiz en wilt u meer weten over het Politiek Portaal van de toekomst of wilt u meedenken in een volgende co-creatiesessie? Neem contact op met onze Product Marketeer, Savannah Heijtmeijer, via communicatie@notubiz.nl.
Interview
Algemeen
Afgelopen week spraken we met Marijn Schrander, consultant bij NotuBiz. Hij vertelt ons in dit interview hoe de implementatietrajecten bij NotuBiz verlopen, wat zijn favoriete dingen zijn aan het werk als consultant en waarom hij graag bij NotuBiz werkt.
Lees meerArtikel
Algemeen
In februari zijn wij wederom hergecertificeerd voor de komende drie jaar voor zowel ons ISO 9001 als ons ISO 27001 certificaat. Hiermee zijn we weer conform verklaard aan de internationaal erkende normen voor kwaliteitmanagement en informatiebeveiliging en borgen we de kwaliteit en veiligheid van ons platform.
Lees meerKlantcasus
Algemeen
In een recent interview hebben we gesproken met Yvonne (functioneel beheer), Peter (functioneel beheer), Karin (projectmanager), Mitchell (Statenadviseur) en Audrey (informatiemanager/ kwartiermaker) van de Provincie Gelderland over de succesvolle implementatie van hun SIS/BIS-systeem.
Lees meerInterview
Algemeen
Afgelopen week spraken we met Marijn Schrander, consultant bij NotuBiz. Hij vertelt ons in dit interview hoe de implementatietrajecten bij NotuBiz verlopen, wat zijn favoriete dingen zijn aan het werk als consultant en waarom hij graag bij NotuBiz werkt.
Lees meerArtikel
Algemeen
In februari zijn wij wederom hergecertificeerd voor de komende drie jaar voor zowel ons ISO 9001 als ons ISO 27001 certificaat. Hiermee zijn we weer conform verklaard aan de internationaal erkende normen voor kwaliteitmanagement en informatiebeveiliging en borgen we de kwaliteit en veiligheid van ons platform.
Lees meerKlantcasus
Algemeen
In een recent interview hebben we gesproken met Yvonne (functioneel beheer), Peter (functioneel beheer), Karin (projectmanager), Mitchell (Statenadviseur) en Audrey (informatiemanager/ kwartiermaker) van de Provincie Gelderland over de succesvolle implementatie van hun SIS/BIS-systeem.
Lees meer